انجمن بازیسازی unity5

آموزش ها پکیج ها و ابزار مورد نیاز بازیسازان

انجمن بازیسازی unity5

آموزش ها پکیج ها و ابزار مورد نیاز بازیسازان

آموزش ساخت یک نقشه (مینی مپ) ساده در یونیتی

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ق.ظ

minimap

با سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان و دنبال کنندگان انجمن بازیسازی یونیتی 5 تصمیم گرفتم یه اموزش کمیاب ضبط کنم و دیدم که اموزش ساخت مینی مپ یا نقشه توی هیچ سایتی وجود نداره حالا من ظبت کردم امیدوارم که راضی باشید.
 این اموزش از کیفیت بسیار خوبی برخورداراست و با دیدن اموزش از کیفیت ان لذت میبرید در اموزش از زوم این و زوم اوت هم استفاده کردم که بهتر اموزش رو بفهمید.


مدرس : محمدرضا جاوند

نظر فراموش نشه

دانلود در ادامه مطلب

مدت زمان آموزش : پنج دقیقه و چهل ثانیه
حجم : 29.4 مگابایت

لینک دانلود : دانلود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۰
mohammad javand

نظرات  (۴)

سلام

لینک کار نمی کند

سلام مرسی از زحماتتون لینک خراب هست
پاسخ:
سلام دوست عزیز
بله درسته فایل از سرور پاک شده
اما نگران نباشد بزودی آموزش ساخت مینی مپ دایره ای و پیشرفته رو در سایت قرار میدیم
ممنون که گزارش دادید
سلام اموزش های قبلی عالی بود 
 این رو نتونستم دانلود کنم 
فکر کنم لینک خراب 
پاسخ:
سلام دوست عزیز ممنون
شرمنده لینک خراب شده بود
اما دوباره فایل رو اپلود کردیم و لینک جدید گزاشتیم
سلام وبسایتت عالی هست . امیدوارم به آموزشاتون ادامه بدین مرسی
پاسخ:
سلام دوست عزیز ممنون ، چشم انشالله ادامه میدیم ، توی اموزش ها فقط یه مشکل هست که صدای میکروفون قطعه اما بزودی درستش میکنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی